Paylaş
Kaydır

Kurumsal Kimlik Nedir

Kurumsal Kimlik: Kurumsal kimlik “kim olduğunuzdur” Çünkü kim olduğunuzu doğru anlatamazsanız kim OLMADIĞINIZI anlatmak zorunda kalırsınız.

Kurumsal Kimlik Nedir

Firmaların Kurumsal Kimlik ve Logo Tasarımı, Marka Mimarisi, Pazarlama Planı – Marka Stratejisi Konumlandırma, Reklam Stratejisi, Markanın Lansmanı, Mecralarda ve İnteraktif İletişim, Satış Promosyonları, Satış Noktası Aktiviteleri, Sergiler, Fuarlar, Konferanslar ve Katalog Çalışmaları yapılmalıdır. Çünkü günümüzde markalar istemeseler de globalleşmek zorundalar. Eğer bu dünya Marshall McLuhan’ın dediği gibi global bir köy haline geldiyse, ki gelmiştir; eninde sonunda her marka global davranmak zorundadır. Firmanın, ürünlerini yurtiçi ya da dünyanın her yerine satması için önünde hiçbir engel yoktur. Birbirimize ve bilgiye bağlı olduğumuz bu yeni dünyada her marka globaldir. Rekabet koşulları gereği tanıtımın maximumda yapılması gereklidir. Bizler de bu süreçte size yardımcı olacak bir yol haritası sunuyoruz. Pazarda yerinizi bulmanız ile ilgili hedefinize ulaşabilmeniz için size en iyi adımları belirliyoruz.

© Reklamedya 2020 / All rights reserved.
Geri Dön